fridaemanuelsson

Alla inlägg under november 2014

Av Frida Emanuelsson - 3 november 2014 21:12

 

Det här är Erik.

Han bad mig göra hans porträtt som skulle vara klart på typ 3 timmar.

Samtidigt hade vi ritningslära så det blev inte många minuter över att rita.

Tror att det sammanlagt blev typ 30 minuter.



   

Min kompis Mathilda önskade sig något personligt i födelsedagspresent.

Hon hade dessutom sagt några veckor innan att hon ville ha en teckning på oss fyra.

Så tack vare att jag varvade en kvälls ritande med en massa skolarbeten

så blev det inte riktigt som jag tänkte mig.

Frida. Ida. Mathilda. Mikaela.



 

Första uppgiften i storytelling.

Vi hade två dagar på oss att hitta på en kampanj och skriva en rapport

med tillhörande moodboard (vilket jag trodde att jag gjorde här).



   

Övning som alla gjorde samtidigt i klassrummet på tid.

Det blir aldrig bra.


 

Usch skäms. Därför får den va liten.



  

Rapporten ej klar & åker till London nästa dag & har ej packat en strumpa & har ingen bild

resulterade i den här bilden.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


22 år från Värmland.
Läser till Teknikillustratör i Arvika.
Det här är ett litet ställe för mig att visa vad jag ritar, målar osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards