fridaemanuelsson

Alla inlägg under december 2012

Av Frida Emanuelsson - 20 december 2012 14:05

 

Precis fått veta att jag trots sen anmälan kom in på den kurs jag ville gå nu till vårterminen:

Konst & Design II.

Vilket betyder att jag får ha det som jag vill nästa halvår!

Alltså att med all säkerhet få stanna i Karlstad i mitt lilla hem på Strand och slippa oroa mig över

att skaffa ett jobb som jag ändå inte vill ha.

Ska man ha heltidsjobb här så blir det telefonförsäljning eller McDonalds

och det har jag otroligt liten lust med. Går bara inte. No!

Istället hålla läsandet uppe till hösten då jag tänkt börja en riktig utbildning.

Jag vill inte flytta från Karlstad än, nu när jag precis kommit tillbaka.

Tycker ganska bra om Karlstad ändå!


En gammal målning som gjordes ungefär vid den här tidpunkten för

4 år sedan när jag var estetjävel på gymnasiet.

En ganska konstig sammansättning av jul i Karlstad,

men det var så våra uppgifter brukade vara, rätt konstiga.


Av Frida Emanuelsson - 6 december 2012 23:06

   

Mitt sätt att hylla Nanna Johansson på.

En annan störd grej vi bildberättare fått göra i skolan.

Ocensurerad ironi. En liten saga om hur psykiskt rubbad man kan vara med indianer i vassen.

Älskar att det tog lika lång tid att få in skiten i datorn som att faktiskt teckna den.

Inte det bästa jag åstadkommit direkt.

Presentation


22 år från Värmland.
Läser till Teknikillustratör i Arvika.
Det här är ett litet ställe för mig att visa vad jag ritar, målar osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards