fridaemanuelsson

Alla inlägg under november 2012

Av Frida Emanuelsson - 24 november 2012 23:10

Lille rare broren Olle (spindelmannen) har haft födelsedagskalas idag. 4 hela år.

Tårta. Kakor. Kaffe. Saft...


...Popcorn. Chips.

Tjenare kungen och pyamasparty med Mopsy och Popsy. 

Valle tycker han är snyggare än Joel Kinnaman. Maja fiser. Hjärta.     

Av Frida Emanuelsson - 19 november 2012 22:51

Fastnar jag för en låt så finns det inget som heter variation.

Just nu är det denna som går på repeat dagar i ända.

Höga toner, stackars grannar. Tror jag börjat bli lill-gammal.

Av Frida Emanuelsson - 19 november 2012 13:09

 

Precis börjat prova grejen med pratbubbla.

Känner mig inte alltför bekväm.

Av Frida Emanuelsson - 18 november 2012 14:07

 

Söndag i min lilla vindsvåning, då det oftast står molätning i min kalender.

Vågade mig på ett nytt påhitt nämligen plankpizza. Det där med mos på pizzan var helt okej men inte något att hänga högst i julgranen.

Klickade igång gårdagens avsnitt av ´Så mycket bättre´ då det var charmtrollet Magnus Ugglas tur.

Den mannen har haft mitt hjärta sedan jag var 5-årig flicka. Enda skivan jag orkat bry mig om vad som står i häftet man får med i fodralet var just `Klassiska mästerverk´. Min första konsert var med Magnus, Darin och Lena PH i Mariebergsskogen med Clara och mammorna. Lyckliga dagar.

Kom en liten tår förra helgen när Ida berättade att hon träffat Ugglan ute och inte jag.

Darin är ju inte lite go heller. Har gått tillbaka 8 år i tiden och börjat planera vårt bröllop igen.

När jag hörde att han skulle sjunga Astrologen blev jag helt till mig. Kunde inte bli annat än bra. Rös i hela kroppen och det kom ett skratt/gråt/gnäll ljud ur mig.

Så magiskt fantastiskt!


Av Frida Emanuelsson - 17 november 2012 12:31

     

En uppgift vi fick att vi skulle förklara en process i bild.

Bara för att jag själv var dum nog att inte först förstå hur den skulle sitta i håret så beskrev jag hur

hårmunken fungerade.


Av Frida Emanuelsson - 17 november 2012 00:25


Tänkte att jag skulle sluta vara tekniskt handikappad!
Uppdraget börjar i små steg med en blogg.
Kan ju inte bli mer än fel...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


22 år från Värmland.
Läser till Teknikillustratör i Arvika.
Det här är ett litet ställe för mig att visa vad jag ritar, målar osv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards